czwartek, 4 czerwca 2015

Silnik.

W wolnej "chwili" zabrałem się za silnik, dodałem kilka nakrętek ( jeszcze nie wszystkie )
a także elementów wystających do podpięcia okablowania, poprawiłem sam kształt - na przodzie trzeba troszkę wyfrezować i wyprofilować kawałkiem miedzi... z tyłu zaś należy rozciąć na pół część mocującą całość do ramy.



 Trzeba też zmienić mocowanie prądnicy na przodzie silnika.

cewka dostała nowe mocowania kablowe ( w wersji italerii jest miejsce na 1 kabel a i tak nie bardzo wiadomo gdzie ma iść)  - powinny być 2.



dokończyłem też główną część widelca, dodałem  odlany z żywicy element mocujący błotnik.



w ramie pod siodłem został wcześniej wywiercony otwór  - nie może tak zostać jest tam jakaś nakrętka ( tak więc wykonałem coś na podobieństwo - jeśli dobrze pamiętam powinny być 2 otwory ale to jeszcze do sprawdzenia.)


następnym elementem prawie przygotowanym do końca jest pojemnik na aku, nie było tam  za dużo pracy. w pierwszej kolejności otwory z mocowaniami kabli od akumulatora... następnie
wymiana mocowań pokrywy kawałek gwintu m1 plus blaszki zagięte pod zawias... zostały tylko nakrętki motylkowe



i kolejne elementy które w originale nie miały nic wspólnego z rzeczywistością, z mosiądzu wykonałem kopyto i odlałem 4 szt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz