poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wykończenie wcześniej przygotowanych elementów

Mając dziś jeszcze trochę czasu wrzucę kolejny ciąg relacji, zdjęcia świeże - jeszcze ciepłe.
Tak więc zaczniemy od części wykonanych przy okazji ;) czyli w wolnym czasie gdy całość była zajęta czym innym ;) ( przepraszam za jakość niektórych zdjęć niestety powiększanie i wycinanie daje taki sobie efekt.)

główna stopka jak już chyba pisałem choć pewności nie mam ( skleroza i lenistwo aby to sprawdzić. ) powinna zostać wewnątrz wyfrezowana - moja została już pomalowana zielenią czeka tylko na nakrętki i może trochę dewastacji.

Wspornik łączący cylindry i ramę nie wymaga praktycznie żadnego wkładu poza odchudzeniem i dołożeniem kilku ( 3 ) nakrętek.

Ramię sprzęgła tu pracy było trochę więcej tak samo  jak w przypadku stopki trzeba było wyfrezować całość od środka, przeciąć górę i dorobić małe wystające "coś" pomiędzy nitami.


Sama skrzynia dostała nową sprężynę kopki ( plastikowa miała jakiś dziwny kształt) całość została zamoczona w zieleni i czeka jeszcze na kolor nakrętek oraz zębatkę  i pokrywę.


reflektor przedni wypełnił chrom ALC. Zrobione troszkę niechlujnie przy okazji malowania części świec. odnośnie samego chromu jak wiadomo alclad kładziemy na czarnym błyszczącym podkładzie 2/4 bardzo cienkie warstwy. Jeśli zaś chodzi o sam podkład to zdania są podzielone jedni używają dedykowanego alc-305 inni np humbrola, model mastera czy tamiya. Ja osobiście uważam że najlepsze efekty daje coraz mniej lubiany Humbrol oraz tamiya.  Dla przykładu -  poniżej świece i reflektor malowany na podkładzie tami... i Harley WL-45 który powoli buduje się bez relacji malowany na humbrolu. (choć zdjęcia nie oddają rzeczywistości)





kabel od czujnika oleju ( tak mi się przynajmniej wydaje ) drugi koniec pod bak ;D


I na koniec zasilanie świec wraz z resztą okablowania - mimo schematów trzeba było troszkę się nagłowić nim znalazłem miejsca którymi szły przewody tak więc cewka znajdująca się po lewej mam króciutki kabel do mocowania nad nią, tam też podłączony jest rozdzielony przewód
czujnika lampy stopu, drugi przewód ląduje ( jak większość ) pod bakiem. z prawej strony
mamy przewód rozdzielony ( uziemienie do skrzynki) z nie do końca wiem co to:






kable świec - tu widziałem różne położenia jedne idą od razu pod bak, inne za rurą siedziska z lewej na prawą ( i tą zrobiłem bo lepiej je widać)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz