niedziela, 21 czerwca 2015

skrzynia, blachy, elektryka

Witam i zapraszam na kolejny odcinek Mody na sukces ;D
Dziś w scenariuszu trochę blach, elektryk oraz  masa szczegółów.

zaczniemy od skrzyni biegów która już złożona w całość znalazła się w ramie, zębatka napędowa została minimalnie poprawiona ale zapomniałem zrobić zdjęcie przed zamknięciem pokrywą...


powstała też kopka - jeśli chodzi o samo ramie to dodałem tylko nakrętki mocujące ją do trzpienia skrzyni.
jeśli zaś chodzi o część ruchomą to wytoczyłem ją na nowo. Wypociny producenta nawet przypominają coś na wzór elementu właściwego jednak ja doszedłem do wniosku że nie jest to na tyle trudny element żeby go nie wytoczyć. ( w niektórych wersjach WLA miał pedał )


Czas na blachy. Szczególnej uwagi wymaga tylny błotnik zaczynając z nim prace warto wymienić zawias na ruchomy, następnie dodać (tonę ) brakujące nity i mocowanie które w rzeczywistość dokręcone było do skrzynki z akumulatorem. Jeśli chodzi o boczne wsporniki błotnika to aby błotnik był ruchomy i otwierał się po złożeniu w całość trzeba przeciąć tyle wsporniki na wysokość nakrętek i dołożyć kawałek drucika jako gwint nakrętki.




Przedni błotnik wymaga zdecydowanie mniej pracy wystarczyło dodać około 20 nitów ;)



Przednie zawieszenie dostało nakrętki pod mocowanie błotnika tak samo jak wspornik ramy pod silnik oraz kierownica.




Bagażnik nad tylnym błotnikiem potrzebował delikatnej poprawy oraz kilku nitów.



A teraz trochę kabli... przeglądając zdjęcia Harego na kilku z nich znalazłem dziwna małą skrzyneczkę montowaną na ramie nad dynamem. Tak więc trochę pogrzebałem w instrukcji motocykla i poprawiłem co nieco choć wcześniejsza wersja elektryki na przodzie też była poprawna. w obecnej chwili brakuje tylko cewki na dynamie. mocowanie całości wykonane wg rysunków z instrukcji tak jak i podpięcia kabli.





na zakończenie dzisiejszej porcji moich wypocin 3 fotki blach już pomalowanych zielenią i doklejonych do całości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz