poniedziałek, 20 lipca 2015

koła, bębny i filtr...

Urlop, urlopem ale i tak znalazłem czas na model. Koła zostały dokończone i pomimo że pierwsza ćwiartka zajęła troszkę czasu to pozostałe kawałki poszły dość szybko... zostały tylko wentyle.


Po zakończeniu pracy z kołami, przyszedł czas na przedni i tylny bęben hamulca oraz zębatka koła...
z przednim bębnem nie było za dużo pracy wymieniłem naciąg linki i dodałem kawałek linki z otwartym pancerzem. 

tylny bęben musiał mieć zmieniony kształt wewnętrzny, trzeba też odchudzić element naciągowy, zmieniłem też blaszkę prowadnika linki licznika a także dodałem nity których niestety nie ma jeszcze na zdjęciu.

zębatka koła nie wyglądała najgorzej można nawet powiedzieć że jest odpowiednia jednak pomysł producenta aby łańcuch ślizgał się za zębatką  jest co najmniej głupi... tak więc zeszlifowałem to coś za zębami przy okazji trochę je odchudziłem zmieniłem też kształt miski bębna


jako że poprawiłem zębatkę postanowiłem też wymienić łańcuch który jest w fazie projektu musiałem też ściągnąć osłonę ze skrzyni biegów aby usunąć stary łańcuch i przy okazji odchudzić też zębatkę na skrzyni tak aby łańcuch pasował.


zainstalowałem też linkę sprzęgła


muszę tylko dołożyć jakieś małe nakrętki. Choć dostęp tam nie jest łatwy...

Przewód paliwa trzeba było poprawić, spirala na wtrysku wyglądała śmiesznie, reszta przewodów może pozostać bez zmian.


i na koniec dzisiejszego odcinka filtr, jest z nim naprawdę sporo pracy, na początek dodałem trawiony opis na filtr który w rzeczywistości był tłoczony, następnie zmieniłem ranty obudowy, dodałem mocowania dolnej miski oraz lamelki wlotu na tyle. Zmieniłem też samą część mocującą filtr do ramy, wtrysk był oczywiście za gruby i wyglądało jakby ramie i płyta były osobnymi elementami, w rzeczywistości możliwe że były one ze sobą spawane ale też wygląda to jak całość a nie nakładka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz