poniedziałek, 13 lipca 2015

reflektory, szprychy i tłumik

Udało się skończyć reflektory i zamontować na model wraz z okablowaniem. przy kablach na przodzie zostało tylko skręcenie ich ze sobą za pomocy śrubek.






zrobiłem też tłumik brakuje mu tylko 2 nitów na wylocie.




starałem się osiągnąć fakturę łuszczącej się od gorąca farby, oczywiście wraz z zmianą koloru ;)

bardzo długo zastanawiałem się co z kołami czy brać się za wymianę szprych ale w końcu kto nie spróbuje ten się nie nauczy. I tak jak myślałem nie było to proste zacząłem od wycięcia szprych tak aby ich resztki zostały co ułatwiło wiercenie w obręczy i piaście.... Po wywierceniu po 10 otworów na ćwiartce, wygięciu  drutów i kilku podejściach ( znalezienie odpowiedniego drutu) udało się zapleść jedną część... ( oczywiście na podstawie kolejnej jeszcze nie wyciętej ) i tu cenna uwaga  - nie warto wycinać wszystkiego od razu. warto najpierw skończyć jedno a potem zacząć następną część. nakrętki mocujące wykonane z igły 0,7mm a same szprychy z twardego drutu 0,3mm





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz