Udało się skończyć reflektory i zamontować na model wraz z okablowaniem. przy kablach na przodzie zostało tylko skręcenie ich ze sobą za pomocy śrubek.
zrobiłem też tłumik brakuje mu tylko 2 nitów na wylocie.
starałem się osiągnąć fakturę łuszczącej się od gorąca farby, oczywiście wraz z zmianą koloru ;)
bardzo długo zastanawiałem się co z kołami czy brać się za wymianę szprych ale w końcu kto nie spróbuje ten się nie nauczy. I tak jak myślałem nie było to proste zacząłem od wycięcia szprych tak aby ich resztki zostały co ułatwiło wiercenie w obręczy i piaście.... Po wywierceniu po 10 otworów na ćwiartce, wygięciu drutów i kilku podejściach ( znalezienie odpowiedniego drutu) udało się zapleść jedną część... ( oczywiście na podstawie kolejnej jeszcze nie wyciętej ) i tu cenna uwaga - nie warto wycinać wszystkiego od razu. warto najpierw skończyć jedno a potem zacząć następną część. nakrętki mocujące wykonane z igły 0,7mm a same szprychy z twardego drutu 0,3mm
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz