poniedziałek, 3 sierpnia 2015

łańcuch

Witam z braku czasu prace trochę zwolniły. Dostałem już zamówione elementy łańcucha, jak i blachę na bak. oksydowanie zaczęło się właśnie od bałachy informacyjnej na bak, następnie wypukłe napisy przetarłem papierem 1500. wyszło ładnie prawie jak oryginał ;D
jako że nie mogę praktycznie pracować przy prawej stronie tak więc zrobiłem elementy na sucho, powoli jeszcze nie skończony dźwigar z pedałem  hamulca. zmieniłem nakrętki na mosiężne sam pedał delikatnie odchudziłem. Złożyłem też skrzyneczkę znajdującą się na wysokości akumulatora nie było w niej praktycznie nic sensownego do przerobienia ;D poza pogłębieniem otworu klucza.



i na koniec jak w tytule łańcuch. fotki przedstawiają ogniwa przygotowane do oksydowania jak i oksydowane, a także dystanse miedzy ogniwami oraz już częściowo składany łańcuch.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz