środa, 19 sierpnia 2015

przewody, panel oraz.... zaskoczenie z kierownicą

Pracy ciąg dalszy. Zacznę od panelu na baku który dostał szkiełka, pogłębiłem też delikatnie miejsce wkoło przełącznika...


Założyłem już przewody do baku, drążek skrzyni biegów, hamulec nożny wraz z sprężynami oraz czujnikiem pod lampę stopu. prawy podnóżek. Złożyłem też podstawę pod siedzisko.


















zrobiłem też wentyle które zostały usunięte podczas wymiany szprych. wykonałem je z pręta mosiężnego który został przetoczony do ok 1mm, następnie rozwiercony wiertłem 0,7 i nagwintowany z zewnątrz gwintownikiem M1.


na koniec coś co niestety cofnęło mnie troszkę w budowie, można by powiedzieć niedopatrzenie - choć przyglądałem się temu kilkanaście razy... mam tu na myśli kierownicę, którą Producent spier.... na maxa chyba bardziej głupiego błędu podczas projektowania nie dało się popełnić... ramiona kierownicy wychodzą z półki na tylnej części a w rzeczywistości powinny wychodzić na przodzie... poniżej kilka zdjęć... udało mi się to przerobić jednak wiązało się to z delikatnym oderwaniem kierownicy a następnie odcięcie ramion przeszlifowanie całości pod odpowiedni kształt i złożenie w całość  - uzyskanie tej samej wysokości obu ramion wcale nie było proste.... z tego zabiegu zdjęcia dopiero zrobię a właściwie już te po przebudowie...






a tu zdjęcia z dokumentacji...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz