piątek, 14 sierpnia 2015

cd....

Witam. prace troszkę ruszyły do przodu, ale po kolei.

na początek jeszcze  zdjęcie z łączenia ogniw łańcucha... oraz już założony łańcuch w przybliżeniu.... idealnie nie wyszło ale na pewno wygląda dużo lepiej niż to coś od producenta...




założyłem też linkę do licznika pod tylny bęben, ramię hamulca jak i złożyłem w całość części skrzyni biegów którą musiałem rozebrać żeby założyć łańcuch...



osłona łańcucha także jest już na miejscu wraz z nakrętką przy skrzyni... tłumik po wszystkich zabiegach postarzania został lekko przyciemniony czarną farbą i założony. na koniec gotowy bak wraz z panelem..
Na początku gwiazdy miały być z kalki jednak wydawały mi się troszkę za małe więc zrobiłem maski i zostały namalowane dzięki czemu efekt jest dużo lepszy... sam panel wymaga jeszcze trochę pracy na chwilę obecną ma wycięty otwór i założone pokrętło do kasacji kilometrów... zostały jeszcze szkiełka na panelu blaszka pod kasownikiem z kawałka alu... i największy problem do rozwiązania  - tarcza licznika której nie posiadam w kalkach ( zresztą i tak nie miała wiele wspólnego z oryginałem).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz