wtorek, 25 sierpnia 2015

coraz bliżej końca

Witam. Zapraszam na kolejną porcję wypocin. Zabrałem się za skrzynkę na amunicję, która wykonałem z pomocą browarka ;) wtrysk był jakoś za gruby, a w dodatku łączenia blach powinny być w zupełnie innych miejscach... z modelu zostały użyte tylko zawiasy które wcześniej odchudziłem



następnie elementy zostały pomalowane, i doklejone. Do stelaża siedziska dodałem dystansy, dokleiłem korki na paliwo, zmieniłem umiejscowienie lampki pozycyjnej oraz dołożyłem stelaże wykonane wcześniej.




Na chwilę obecną zostało do dołożenia kilka nakrętek, lusterko. zastanawiam się czy będę wykonywał szperacz -  nie każdy motocykl na froncie zach.. posiadał ten element. Kolejnym elementem będą sakwy które jak widać na poniższych zdjęciach są po prostu fatalne....



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz